Diplomski radovi

5. Popis literature

  • Bagić, Krešimir. 2003. Beletristički stil. Treba li pisati kako dobri pisci pišu: 7–20. Zagreb: Disput [zadnji pristup: 26. IV. 2020.].
  • Bagić, Krešimir. 2012. Rječnik stilskih figura. Zagreb: Školska knjiga.
  • Barnette, Jane. 2018. The Spirit of the Source: Adaptation Dramaturgy and Stephen Crane's The Red Badge of Courage. Contemporary Approaches to Adaptation in Theatre. Edited by: Kara Reilly. UK: Macmillan Publishers Ltd., 121–142.
  • Barthes, Roland. 1986. Teorija o tekstu. Republika 9–10: 1098–1110.
  • Barthes, Roland. 1992. Uvod u strukturalnu analizu pripovjednih tekstova. Suvremena teorija pripovijedanja. Prev. Dubravka Celebrini. Zagreb: Globus, 47–48.
  • Batušić, Nikola. 1991. Uvod u teatrologiju. Zagreb: Grafički zavod Hrvatske.
  • Benjamin, Walter. 1986. Umjetničko djelo u doba svoje tehničke reproduktivnosti. Estetički ogledi: 125–151.
  • Biti, Vladimir. 1992. Preobrazbe suvremene teorije pripovijedanja. Suvremena teorija pripovijedanja. Zagreb: Globus, 5–44.
  • Botić, Matko. 2013. Igranje proze, pisanje kazališta. Scenske prerade hrvatske proze u novijem hrvatskom kazalištu. Zagreb: Hrvatski centar ITI.
  • Brooker, Peter. 2017. Bertolt Brecht: Dialectics, Poetry, Politics. UK: Routledge.
  • Chatman, Seymour. 1980. What Novels Can Do That Films Can't (and Vice Versa). Critical Inquiry 7/1: 121–140.
  • Chatman, Seymour. 1989. Struktura pripovjedne transmisije. Uvod u naratologiju. Ur. Zlatko Kramarić. Osijek: Izdavački centar "Revija", 141–168.
  • Chow, Edmund. 2018. Adapting The Kite Runner: A Fidelity Project to Re-Imagine Afghan Aura. Contemporary Approaches to Adaptation in Theatre. Edited by: Kara Reilly. UK: Macmillan Publishers Ltd., 161–174.
  • Cuddon, John Anthony. 2013. A Dictionary of Literary Terms and Literary Theory. UK: Blackwell Publication.
  • Culler, Jonathan. 2001. Književna teorija, vrlo kratak uvod. Prev. Filip i Marijana Hameršak. Zagreb: Biblioteka AGM.
  • Currie, Mark. 2002. Istinite laži. Prev. Damir Štefotić. Politika i etika pripovijedanja. Ur. Vladimir Biti. Zagreb: Hrvatska sveučilišna naklada.
  • Derk, Denis. 2013. Roman koji podsjeća na međimursku gibanicu. Večernji list [zadnji pristup: 21. IV. 2020.].
  • Čale Feldman, Lada. 2013. Prikazi i osvrti, Proza za (kazališnu) Pozu. Umjetnost riječi: časopis za znanost o književnosti 3–4: 313–317.
  • Čale Feldman, Lada. 2019. Onkraj pozornice. Na raskrižju medija. Zagreb: Disput.
  • Eco, Umberto. 1992. Pripovjedne strukture u procesu čitanja. Suvremena teorija pripovijedanja. Prev. Dubravka Celebrini. Zagreb: Globus, 201–213.
  • Fischer-Lichte, Erika. 2015. Semiotika kazališta: Uvodna razmatranja. Prev. Dubravko Torjanac. Nakladnik: Disput.
  • Genette, Gérard. 1974. Granice priče. Teka 6: 1403–1416.
  • Gilić, Nikica. 2007. Uvod u teoriju filmske priče. Zagreb: Školska knjiga.
  • Govedić, Nataša. 2017. Grobovi kao poštanske postaje i igrališta. Novi list  [zadnji pristup: 20. III. 2020.].
  • Grdešić, Maša. 2015. Uvod u naratologiju. Zagreb: Leykam international.
  • Hutcheon, Linda. 2006. A Theory of Adaptation. London & New York: Routledge.
  • Hutcheon, Linda i Siobhan O'Flynn. 2013. A Theory of Adaptation. Second edition. London & New York: Routledge.
  • Iser, Wolfgang. 1980. The Act of Reading: a theory of aesthetic response. Baltimore: Johns Hopkins University Press.
  • Iser, Wolfgang. 1989. Implicitni čitatelj. Uvod u naratologiju. Ur. Zlatko Kramarić. Osijek: Izdavački centar "Revija", 53–65.
  • Katnić-Bakaršić, Marina. 1999. Lingvistička stilistika. Budimpešta: Open Society Institute.
  • Katnić-Bakaršić, Marina. 2003. Stilistika dramskog diskursa. Zenica: Biblioteka Tekst.
  • Kolar, Mario. 2014. Zaborav bez kojeg se ne može. Kolo 2 [zadnji pristup: 17. IV. 2020.].
  • Kovač, Zvonko. 2018. Črna zemla i kajkavski stilski kompleks u romanima Kristiana Novaka. Kaj: časopis za književnost, umjetnost i kulturu 51/5–6: 5–13.
  • Kovačević, Marina. 2001. Pripovijedanje i stvaralaštvo: "agregatna stanja" narativnog diskursa. Rijeka: Izdavački centar Rijeka.
  • Lokotar, Kruno. Kako smo radili Črnu mater zemlu [zadnji pristup: 17. III. 2020.].
  • Lotman, Jurij M. 2001. Struktura umjetničkog teksta. Prev. Sanja Veršić. Zagreb: Alfa d.d.
  • Lovrić, Saša. 2016. Filmska adaptacija književnog djela: uvod u teorijsku raspravu. Diplomski rad. Zagreb: Filozofski fakultet.
  • Matek, Ljubica. 2016. Zašto si mi lagao – laž i trauma u romanu Črna mati zemla Kristiana Novaka. Kultura 150: 44–58.
  • McFarlane, Brian. 1996. Novel to Film: An Introduction to the theory of adaptation. Oxford: Clarendon Press.
  • McLuhan, Marshall. 2008. Razumijevanje medija. Prev. David Prpa. Zagreb: Golden marketing-Tehnička knjiga.
  • Novak, Kristian. 2014. Črna mati zemla. Zagreb: Algoritam.
  • Paprašarovski, Marija. 2003. Semiotičko brušenje kazališta. Zagreb: Hrvatsko filološko društvo, Biblioteka književna smotra.
  • Pavis, Patrice. 2004. Pojmovnik teatra. Zagreb: Izdanja Antibarbarus.
  • Peleš, Gajo. 1999. Tumačenje romana. Zagreb: ArTresor.
  • Peterlić, Ante. 2010. Između riječi i slike. Dodiri između filma i književnosti. Zapis, bilten Hrvatskog filmskog saveza 69: 4–10.
  • Pfister, Manfred. 1998. Drama. Teorija i analiza. Prev. Marijan Bobinac. Zagreb: Hrvatski centar ITI.
  • Pogačnik, Jagna. 2013. Kristian Novak: Tamni glas iz Međimurja. Jutarnji list: Kultura [zadnji pristup: 16. III. 2020.].
  • Purgar, Krešimir. 2013. Slike u tekstu. Zagreb: Hrvatska sekcija AICA.
  • Rimmon-Kenan, Shlomith. 2002. Narrative Fiction. Contemporary Poetics. Second edition. London & New York: Routledge.
  • Ryznar, Anera. 2014. Interdiskurzivnost: stilistički prilog teoriji književnog diskurza. Umjetnost riječi: časopis za znanost o književnosti 1: 55–73.
  • Ryznar, Anera. 2015. Stilistika i kriza. Transmisije kroatistike. Zagreb: Filozofski fakultet, 173–187 [zadnji pristup 18. IV. 2020.].
  • Silić, Josip. 2006. Funkcionalni stilovi hrvatskog jezika. Zagreb: Disput.
  • Solar, Milivoj. 2001. Teorija književnosti. Zagreb: Školska knjiga. XIX. izdanje.
  • Solar, Milivoj. 2004. Ideja i priča. Zagreb: Golden marketing – Tehnička knjiga.
  • Stam, Robert. 2008. Introduction: The Theory and Practice of Adaptation. Literature and Film. A Guide to the Theory and Practice of Film Adaptation. Ed. by Robert Stam and Alessandra Raengo. Malden: Blackwell Publishing, 1–52.
  • Storyworlds across Media, Toward a Media-Conscious Narratology. 2014. Ed. Marie-Laure Ryan and Jan-Noël Thon. Lincoln and London: University of Nebraska Press.
  • Škiljan, Dubravko. 1985. U pozadini znaka. Zagreb: Školska knjiga.
  • Tataragić, Elma. 2011. Stil filmskog scenarija. Sarajevo: Akademija scenskih umjetnosti Univerziteta u Sarajevu.
  • Tolić, Tanja. 2013. Potresan i izniman roman o dječaku koji je odbio povjerovati da mu je umro otac. Najbolje knjige: Portal za knjigoljupce.
  • Kristian Novak: Črna mati zemla [zadnji pristup: 17. III. 2020.]
  • Tomaševski, Boris. 1998. Teorija književnosti. Prev. Josip Užarević. Zagreb: Matica hrvatska.
  • Turković, Hrvoje. 2008. Retoričke regulacije, stilizacije, stilske figure i regulacija filmskog i književnog izlaganja. Zagreb: Biblioteka AGM.
  • Ubersfeld, Anne. 1999. Reading theatre. Toronto: University of Toronto Press, Scholarly Publishing Division.
  • Veltruský, Jiří. 2012. An Approach to the Semiotics of Theatre. Trans. Jarmila F. Veltrusky. Brno: Travaux du Cercle linguistique de Prague.
  • Vuletić, Branko. 1971. Govor i stilistika. Jezik: časopis za kulturu hrvatskoga književnog jezika 19/4–5: 140–144.
  • Vuletić, Branko. 2002. Le style est l'homme même. Važno je imati stila. Uredio Krešimir Bagić. Zagreb: Disput [zadnji pristup: 27. IV. 2020.].
  • Zajec, Tomislav. 2017. Črna mati zemla, od romana do dramatizacije. Programska knjižica. Zagreb: ZKM.
  • Zozoli, Lidija. 2017. Matija i Franc / Cnarf i Ajitam, između dvaju svjetova. Programska knjižica. Zagreb: ZKM.